Sık Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular
Masaüstü POS kullanıyorsanız POS'unuzun bağlantı tipine göre telefon veya ADSL hattının POS'a takılı olduğunu ve sorun olup olmadığını kontrol ediniz. Bu kontroller sonucunda bağlantı sorununuz yok ise 444 0 339 numaralı POS Destek hattımızı arayabilirsiniz. Yazarkasa POS'lar ile ilgili finansal sorunlarınızda 444 0 339 numaralı POS Destek hattından, teknik sorunlarınız için Yazarkasa POS firmanız ile iletişime geçebilirsiniz.
Adres bilgilerinizin hatalı veya eksik olması ekstrenizin düzenli olarak ulaşmasını engelleyecektir. Adres bilgisini bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden güncelleyebilirsiniz.
Ayrıca güncel ve geçmiş tüm ekstrelerinize Garantili İşler platformuna üye girişi yaparak ulaşabilir, e-ekstre talep edebilirsiniz.
Ayrıca güncel ve geçmiş tüm ekstrelerinize Garantili İşler platformuna üye girişi yaparak ulaşabilir, e-ekstre talep edebilirsiniz.
Telefon ve adres bilgisini bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden güncelleyebilirsiniz.
POS sliplerinde güncel adres / telefon bilginizin görünebilmesi ve açılan arıza kayıtlarında teknik servisin müdahale edebilmesi için güncelleme yapılmalıdır.
Garanti BBVA mülkiyetli POS cihazları için Garantili İşler platformuna üye girişi yaparak rulo talebinizi yapabilirsiniz.
Hayır kullanılmamalıdır, Ödeme Kaydedici Cihaz (ÖKC) ruloları arkasında maliyenin talep ettiği özel şekil ve şartlar yer almaktadır.
Mevzuata uygun Yeni Nesil yazarkasa cihazlar için rulo taleplerini;
Profilo rulo gönderimini çağrı merkezlerinden 0850 222 72 72,
Arçelik rulo Beko servislerinden,
Hugin rulo gönderimini çağrı merkezlerinden 0212 251 73 43,
İnformatik rulo bayilerden,
Vera rulo bayilerden talep edebilirler.
İngenico, rulo gönderimi yapmamaktadır.
Profilo rulo gönderimini çağrı merkezlerinden 0850 222 72 72,
Arçelik rulo Beko servislerinden,
Hugin rulo gönderimini çağrı merkezlerinden 0212 251 73 43,
İnformatik rulo bayilerden,
Vera rulo bayilerden talep edebilirler.
İngenico, rulo gönderimi yapmamaktadır.
POS üzerinden gün sonu alınmadan önce yapılan geri alım işlemi İptal gün sonu alındıktan sonra yapılan geri alımı işlemi ise iadedir.
POS makinası menüsü üzerinde iade seçeneği mevcut ise iade işlemini POS makinası üzerinden yapabilirsiniz.
POS makinası menüsünde iade seçeneği yok ise geçmiş tarihli işlem iadesi talebinizi bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden yapabilirsiniz.
POS üzerinden yapılan satışlarınızı aynı gün içinde günsonu almadan önce iptal şifresi girerek (1234) iptal edebilirsiniz.
ADSL POS başvurularınızı bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden yapabilirsiniz.
Ortak POS başvurunuzu bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden yapabilirsiniz.
Basılı ekstre gönderimini bağlı olduğunuz Garanti BBVA şubesinden iptal talebinde bulunabilirsiniz.
Çalışma şartlarınızdaki değişiklik taleplerinizi bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden yapabilirsiniz.
Üye işyeri numaramı kapatmak için nereye başvurmalıyım?
POS kapama talebinizi bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden yapabilirsiniz.
Bloke çözüm talebinizi bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden yapabilirsiniz.
Beko: 444 0888
İngenigo: 0850 250 4030
Profilo: 444 0776
Hugin: 0212 2517343
Vera: 444 22 62
İngenigo: 0850 250 4030
Profilo: 444 0776
Hugin: 0212 2517343
Vera: 444 22 62
Ön provizyon, yeterli limit olup olmadığı ve güvenlik kontrolü gibi amaçlarla kartından ilgili tutarın bloke edilmesidir. Satışını yaptığınız ürün veya hizmetin özelliği gereği kredi kartının limitinin belirli bir süre blokede tutulmasına imkan veren yetki Turizm, Otel, rent a car sektöründe yer alan firmalar için kolaylık sağlar.
Bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden talep yapabilirsiniz.
Ön provizyon kapama Bankalararası Kart Merkezi (BKM) tarafında süresi 25 gündür ama bankaların kartlarını açık provizyonda bekletme süreleri risk algılarına göre farklı olabilir. Bankalarda bu süre 7 gün ile 25 gün arasında değişebilir.
Belirlenen süre içinde (Ön provizyon süreleri) POS terminalinden ön provizyon kapama adımından provizyon işlemi satışa çevrilir.
Ön provizyon iptal edilmesi için provizyon birimine işlem tarihi, tutar alınan provizyon numarası, kart no ve işyeri numaralarını yazıp provizyonun iptalini talep ettiklerine dair kaşeli imzalı evrağı 0212 630 18 01 e faks çekebilirsiniz ya da 444 03 39-1 arayarak yardım alabilirsiniz.
Bonus reklam malzemeleri için çalıştığınız Garanti BBVA şubesinden ya da 0212 630 15 95 numaralı hattımızı arayarak talepte bulunabilirsiniz.
İşyerinizde geçerli mevcut kampanya bilgisine, sticker taleplerinize, POS üzerinden yaptığınız ancak hesabınıza geçmemiş işlemler için 444 0 339 nolu POS Destek hattımızı 7/24 arayarak bilgi alabilirsiniz.