Kurulumları 60 gün içinde tamamlatabilmek için teknik servis tarafından paylaşılan nedenlere göre alınacak aksiyonları aşağıda bulabilirsiniz.

KURULAMAMA NEDENLERİ NASIL İLERLENMELİ?
İŞYERİ - FARKLI MODEL POS İSTİYOR (ADSL, DIALUP, OKC, MOBİL…) Firma ile görüşerek istenen POS tipi talebi için STEP üzerinden yeni başvuru talebi girilmeli.
İŞYERİ - ADRES HATALI / BULUNAMADI Firma ile görüşerek adres teyiti yapılmalı, sistemdeki adres hatalı ise adres bilgisi güncellenerek tekrar kurulum kaydı açılmalı.
İŞYERİ - YETKİLİ İŞLEME İZİN VERMEDİ 1-Farklı bir talep var ise referans ekranlarından güncelleme yapılmalı.
2-Talep geçerli değilse başvuru step üzerinden iptal edilmeli.
İŞYERİ - TASFİYE EDİLMİŞ / KAPALI Referans ile işyeri kapama talebi iletilmelidir.
İŞYERİ - TALEBİ YOK İşyerinin POS başvurusu olmamış ise işyeri kapama talebi iletilmeli.
İŞYERİ - ALTYAPI SORUNU İşyerinin altyapı sorununun çözümüne bağlı olarak teknik servise ileri tarih için kayıt açılmalı. Altyapı sorunu yakın zamanda çözülmeyecekse işyerine farklı model terminal önerilmeli.
İŞYERİ - TAŞINMIŞ İşyerinden yeni adres bilgisi alınarak sistem üzerinde güncelleme ile teknik servis yeniden yönlendirilebilir.
İŞYERİ - VAZGEÇMİŞ Vazgeçme nedeni işyeri ile görüşülerek sebebine göre aksiyon alınmalıdır.
ORTAK POS SORUNU 1-Ortak POS kurulumu isteniyor ise; Ortak POS kurulumu için ortaklık bilgileri girilerek STEP üzerinden yeni kayıt açılmalıdır.
2-Ortak POS kurulumu istenmiyor tekil POS isteniyorsa STEP üzerinden yeni kayıt açılmalıdır.
İŞYERİ - TADİLATTA / FAALİYETE GEÇMEMİŞ İşyeri ile görüşülerek ileri bir tarih için kurulum randevusu alınabilir.