Garanti Teknoloji bünyesinde günümüz ihtiyaçlarına göre yeniden şekillendirilen Garanti Sanal POS, taşıt tanıma sistemlerinden, Çağrı Merkezleri’ne (IVR), Kiosk’lardan, internet üzerinden yapılan alışverişe, mobil ticarete kadar geniş kullanım alanına sahiptir. Basit anlamda, işyerlerinin kredi kartından tahsilat yapabilmelerini sağlayan bir POS yazılımıdır. Bir siteden alışveriş yapan müşteri, kredi kartı bilgisini sitenin formuna girdikten sonra, bu bilgiler İnternet üzerinden güvenli bir şekilde bankaya ulaşır ve provizyon alınır. Bu yazılım provizyonun güvenli bir şekilde alınmasını sağlar, yani internet üzerinden transfer edilen bilgilerin 3. şahısların ellerine geçmesini önlemek için kullanılan SSL şifreleme tekniğine uyumlu çalışmaktadır. Banka (Garanti) siteden alışveriş yapan kişilerin yaptığı, daha önce provizyonu alınmış işlemlerin alışveriş tutarlarını kredi kartı limitlerinden düşerek üye işyerinin banka hesabına geçirilmesini sağlar.

 

Garanti Sanal POS’a Nasıl Başvurulur?

Garanti Sanal POS hizmetine başvurmak son derece kolay!

Şubenin tüzel müşterisi iseniz;

Üye İşyerimiz olmanız gerekmekte.

1. Üye işyeri olmak için gereken belgeler:

  • Üye İşyeri Başvuru Formu
  • Üye İşyeri Sözleşmesi

2. Üye İşyerimiz olduktan sonra Garanti Sanal POS için gerekenler:

  • Elektronik Ticaret Sözleşmesi
  • Sanal POS Başvuru Talep Formu

Şubenin tüzel müşterisi değilseniz

1. Hesap açmak için gerekenler:

  • Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesi
  • Ticari Sicil Gazetesi Fotokopisi
  • İmza Sirküleri
  • Vergi Levhası Fotokopisi
  • Kira Kontratı, Tapu

Sonraki adımda Üye İşyerimiz olmanız gerekmektedir.

2. Üye İşyeri olmak için gerekenler

  • Üye İşyeri Başvuru Formu
  • Üye İşyeri Sözleşmesi

3. Üye İşyerimiz olduktan sonra Garanti Sanal POS için gerekenler

  • Elektronik Ticaret Sözleşmesi
  • Sanal POS Başvuru Talep Formu

Başvuru nasıl sonuçlanacak?

  1. Başvurunuz Garanti Bankası tarafından yaklaşık 7-15 gün içinde onaylanır. Onaylanma sürecinde sitenizin çalışan hali Garanti Bankası'nca kontrol edilecektir. (Buradan Garanti Sanal POS Başvuru Değerlendirme Kriterleri'ne ulaşabilirsiniz) Başvurunuz öncesinde sitenizin alışveriş sepeti uygulamasının tamamlanmış olması ve sitenizin kontrol amaçlı gezilebilir duruma gelmiş olması gerekmektedir.
  2. Bu onayın ardından Garanti Sanal POS hesabınız tanımlanır.
  3. Tanım yapılır yapılmaz bildirmiş olduğunuz e-mail adresiniz ve telefon numaranız üzerinden sizinle irtibata geçilecek ve entegrasyon ve sanal pos yönetim ekranı için gerekli bilgiler size iletilecektir.
  4. Tanımlanan kullanıcı adını ve şifreyi kullanarak Garanti Bankası Sanal POS sayfalarına giriş yaparak gerekli teknik bilgi ve yazılımları indirebilirsiniz.
  5. İndirdiğiniz yazılımları sunucunuza kurduktan sonra işlem geçirmeye başlayabilirsiniz. Bu etap, sisteminiz ile gerçekleştirmek istediğiniz entegrasyonun boyutlarına göre 15-20 dakikadan 4-5 saate kadar sürebilir.

Detaylı bilgi için bizlere 0212 444 0 339 numaralı telefon veya eticaret@garanti.com.tr e-posta adresinden ulaşabilirsiniz.

 

Garanti Sanal POS Başvurusu Değerlendirme Kriterleri

Garanti Bankasına yapacağınız Garanti Sanal POS başvurularında internet mağazanız ile ilgili aşağıdaki kriterler üzerinden değerlendirme yapılmakta olup bu kriterlere uymayan firmaların başvuruları kabul edilmemektedir.

  • İşyerinin sitesinde ürün kataloğu ve alışveriş sepeti bulunuyor mu?
  • İşyerinin sitesindeki tüm linkler çalışıyor mu?
  • Sitede yer alan logo ve markalar ile ilgili firmanın yetkileri var mı?
  • İşyerinin web sitesinde tüketici hakları (iade, iptal ve garanti koşulları) konusunda içerik var mı?
  • Teslimat'a ilişkin bilgiler yer almakta mıdır?
  • İşyeri sitesinde "gizlilik taahhüdü ve güvenlik politikası" var mıdır?
  • İşyerinin sitesinde sattığı ürünler Türk kanunlarına uygun mu? (Örneğin; porno, kumar, uyuşturucu ve ateşli silah gibi fiziksel dünyada yasak olan tüm ürünlerin satışı Türk Kanunları'na göre özel hükümlere tabidir.)
  • İşyeri sattığı ürünlere ilişkin tam açıklamaları sitesinde yer alıyor mu? (Örnek; 120 voltluk bir ürünü Avrupa'dan alan bir kişi ürünü teslim aldığında itiraz edecektir.) İşyeri adı, adresi, telefon ve faks numarası ile e-mail adres(ler)i sitede yar almakta mıdır?
  • İşyeri birden fazla sitesinde aynı Garanti Sanal POS ile satış yapacak mı?
  • İşyeri döviz ile satış yapacak mı? Yapacaksa satış kuru nedir? (Örneğin; Türkiye'de USD ile satış yapan birinin TL'ye dönüşümler sonucunda kart sahibi ekstresine farklı tutarlar gideceğini bilmesi ve kart sahibine gerekli uyarıları yapması gerekmektedir.)
  • Döviz üzerinden satış yapacak işyeri müşterilerine TL olarak fiyat göstermekte mi?
  • İşyeri sitesinde SSL Sertifikası yer alıyor mu?(Güvenli Ortak Ödeme Sayfası kullanacak işyerlerinin SSL Sertifikası alması zorunlu değildir)
  • İşyeri sitesinden Mesafeli satış sözleşmesi (teslimat gerektiren ürün satan siteler için geçerlidir) veya Hizmet Sözleşmesi (hizmet veren siteler için geçerlidir) yer alıyor mu?
  • İşyeri sitesinde satış sistemi mevcut mu? Ödeme adımı yer alıyor mu?