Garanti BBVA CepPOS

CepPOS nedir?

Garanti BBVA CepPOS, KOBİ ve mikro ölçekteki iş yerlerinin cep telefonlarından hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme almalarına olanak sağlayan bir akıllı telefon uygulamasıdır.

NFC (temassız mobil ödeme) özelliğine sahip Android cep telefonlarını temassız POS cihazına dönüştüren bu uygulamayla, temassız işlem limiti dahilinde, kredi kartı/banka kartından veya mobil ödeme özellikli Android cep telefonlarından uygulamaya sahip iş yerlerinde kolayca ödeme yapılabilecek.

Garanti BBVA CepPOS ile satışlarınızı anlık olarak takip edebilir, hesabınıza geçen tutarı görüntüleyebilirsiniz.

CepPOS nasıl kullanılır?

Üye işyeri CepPOS uygulamasına Garanti BBVA internet şifresi ile giriş yaptıktan sonra, satışın miktarını ‘ödeme al’ girer. Müşteri, ödemeyi yapmak istediği kredi/banka kartını veya cep telefonunu, üye iş yerinin kullandığı CepPOS uygulaması yüklü cep telefonunun arka bölümüne okutur. Ardından, iş yerinin CepPOS uygulamasının verdiği onayla satın alma işlemi gerçekleşmiş olur.

Satışın iptali ve/veya iadesi durumları da uygulamanın başlıca kolaylıkları arasındadır. Yine aynı temassız işlem süreciyle satışın iadesi ve/veya iptali gerçekleşebilmektedir.

Kimler CepPOS kullanabilir?

Garanti BBVA bünyesinde bir fiziksel POS cihazı sahibi olmayan KOBİ ve mikro ölçekteki üye işyerleri Garanti BBVA CepPOS kullanabilir. Ancak, üye işyerlerinin CepPOS’u kullanabilmeleri için NFC (temassız mobil ödeme) özellikli Android cep telefonuna sahip olmaları gerekir.

CepPOS’a nasıl başvurulur?

Uygulamayı kullanıp Garanti BBVA CepPOS sahibi olmak isteyen üye işyerleri, uygulamayı indirdikten hemen sonra ilk ekranda kendilerine çıkan ‘Mobil Başvuru Yap’ ekranından veya Garantili İşler altındaki CepPOS başvuru adımından (mikrosite linki) ön başvuru yapabilirler. Ön başvuru sonrası Banka tarafından ilgili başvuru kapsamında arama yapılarak başvuru bilgileri tamamlanır ve gerçekleştirilen değerlendirme sürecinden sonra iş yerleri Garanti BBVA CepPOS’u kullanmaya başlayabilirler.